Сторона встановлення: передній міст праворуч Гальмівна динаміка / динаміка руху: для автомобілів з ABS Гальмівна система: ATE Парні номери артикулів: 56455
Сторона встановлення: передній міст зліва Гальмівна динаміка / динаміка руху: для автомобілів з ABS Гальмівна система: ATE Парні номери артикулів: 56456
Однією з найважливіших і найбільш відповідальних частин автомобільної підвіски є поворотний кулак на Рено Логан, що є несучим вузлом для маточини керованих коліс. Така деталь зазвичай виготовляється з найбільш стійких матеріалів з досить тривалим терміном служби, що, втім, не позбавляє вас повністю необхідності заміни при пошкодженнях, адже навіть невеликі тріщини в ньому свідчать про значну втрату властивостей, результатом чого може стати серйозна поломка підвіски.
Найчастіше купити поворотний кулак на Рено Логан без АБС доводиться після різних ударних пошкоджень, що виникають внаслідок аварій або просто неакуратного водіння. Так, розглянута деталь особливо сильно наражається на ризик у разі повністю вивернутих коліс, коли навіть відносно невеликий удар може призвести до виникнення значних навантажень, перед якими пасують і найбільш стійкі матеріали, включаючи високоміцний чавун, що зазвичай використовується в даному елементі.
Починати дізнаватися яка на поворотний кулак на Рено Логан правий ціна має сенс, якщо почали спостерігатися такі симптоми:
Під час руху автомобіль починає тягнути в різні боки, причому така проблема не зникає навіть після регулювання підвіски щодо кутів установки коліс.
Перевірити деталь, що розглядається разом з кульовою опорою, має сенс також і при неможливості повного вивертання керма в будь-яку зі сторін.
Варто також переконатися, що поворотний кулак на Рено Логан 1.4 все ще справний, якщо ви допустили надмірні зусилля в процесі затягування гайок на колесах. Деформація та руйнування різьблення, що виникають при цьому, небезпечні високою ймовірністю відриву колеса при русі, що загрожує попаданням у складну аварійну ситуацію.
Недостатнє затягування гайок також становить небезпеку, оскільки в цьому випадку підшипник колеса може перекоситися та викликати занадто швидке зношування деталі, що розглядається, вимагаючи проведення перевірки на допустимий люфт осі для виявлення несправностей.