При експлуатації автомобіля іноді можна помітити появу ряду характерних ознак які говорять, що ймовірно скоро доведеться регулятор тиску палива на Опель Астра G купити для термінової заміни:
Робота двигуна стала нерівномірною.
На холостому ході двигун почав глухнути.
Різко змінилася частота обертання колінвала.
Зменшилася доступна потужність двигуна.
При натисканні на педаль газу не відбувається жодної реакції.
Ускладнився набір швидкості під час переходу між передачами.
Рух автомобіля почав супроводжуватися ривками.
Різко зріс рівень витрат палива.
Такий комплекс неприємних симптомів навряд чи вдасться залишити поза увагою і краще відразу розуміти, яка саме деталь вашого транспортного засобу може викликати їх. З найбільшою ймовірністю, це виявиться саме регулятор тиску палива на Астра G, що цілком зрозуміло, якщо уважно вивчити його призначення та основні функції, що виконуються безпосередньо, які впливають на роботу мотора.
Перш за все регулятор тиску на Опель Астра G це пристрій, завдяки якому форсунки у вашому двигуні отримують паливо під строго необхідним тиском. Само по собі, паливо, під дією насоса з паливного бака рухається по магістралі, потрапляючи для очищення в паливний фільтр і потім направляється до мотора, а це означає, що обов'язково необхідне регулювання підсумкового тиску для забезпечення точної його кількості, що потрапляє безпосередньо в циліндри для роботи.
Звичайно, перш ніж замінювати регулятор тиску палива на Опель Астра G 1.7, слід переконатися, що проблема саме в ньому, для чого надійніше і простіше скористатися манометром, що підключається до вакуумного шланга на проміжку від паливного шланга до штуцера. В нормальних умовах, манометр покаже збільшення тиску в системі від 0,3 Бар до 0,7 Бар, чого, природно, не станеться у разі виходу з ладу та необхідності виконання заміни відповідного вузла.
Якщо заміна вакуумного шланга не дасть поліпшення результатів вимірів, потрібно буде замінити регулятор тиску палива на Опель Астра G 1.7 дизель, попередньо знизивши тиск в системі. Цього можна досягти послідовним відвертанням гайки кріплення паливної трубки та двох болтів кріплення вузла. Так ви зможете акуратно вийняти регулятор та встановити на його місце новий, проробивши у зворотному порядку маніпуляції з болтами та гайкою. Також при встановленні нової деталі обов'язково потрібно змастити всі ущільнювачі та перевірити манометром працездатність.