Сама можливість адекватного керування вашим автомобілем, в першу чергу, залежить від правильності роботи керма та його чуйності, завдяки яким ви завжди можете ефективно маневрувати та здійснювати необхідні повороти, буквально відчуваючи положення коліс на дорозі. Звичайно ж, подібна правильна експлуатація можлива тільки в умовах надійної роботи всіх деталей системи керування, та кермова рейка на Ланос не є винятком. Для чого необхідно з необхідною регулярністю проводити профілактику та ремонт з використанням спеціального ремкомплекту.
Нерідко причиною ускладнень у роботі служить сальник кермової рейки, що зносився на Ланос, в результаті проблем з яким виникають витікання змащувальних матеріалів. Нестача оливи, викликана такими неполадками, може призвести до прискореного зносу кермової рейки з неминучою необхідністю її заміни. Ігноруючи ознаки, що свідчать про необхідність замінити сальник, ви можете зіткнутися з необхідністю значно більших фінансових витрат на складніший ремонт.
Не менше проблем у перспективі може принести й той, що вийшов з ладу пильовик кермової рейки Ланос з ГУР, купити який краще відразу ж після виявлення критичного зносу старого. Загалом, для своєчасності проведення діагностики системи керування необхідно стежити за такими симптомами:
Поява характерного стуку, що виникає під час руху по нерівній дорозі та посилюється при виконанні поворотів, можуть свідчити про необхідність купити бінокль на Ланос для термінової заміни вже зношеного.
Ускладнене провертання керма, яке у запущених випадках можливе лише в один бік. Крім зрозумілих незручностей, така ситуація несе в собі й цілком певну небезпеку під час руху.
Плями оливи, що залишаються на асфальті, говорять про необхідність перевірити стан сальників.
Також досить характерною ознакою може вважатися гул, що доноситься з гідропідсилювача.