Мабуть, найбільш відповідальною і важливою частиною газорозподільного механізму двигуна внутрішнього згоряння вашого автомобіля можна назвати саме розподільний вал, який відповідає за правильне спрацьовування в потрібному порядку всіх клапанів, для впуску в циліндри паливно-повітряної суміші та подальшого відведення відпрацьованих газів. Звичайно, з урахуванням такої важливості, кожна неточність у роботі буде відкликатися на ефективності всього двигуна, вимагаючи своєчасного втручання для виправлення.
Звичайно ж, поява характерного стуку не обов'язково означає необхідність придбати новий розподільний вал на Ланос 1.5, купити який доведеться тільки в крайньому разі, пов'язаному з підвищеним зношуванням або несправністю, пов'язаними з невиправленими вчасно несправностями інших деталей. Своєчасне обслуговування двигуна з регулярною заміною витратних матеріалів та недовговічних деталей допоможе вам максимально продовжити термін служби розподільчого валу без необхідності його частої заміни.
Щоб якомога довше не змінювати розподільний вал на Ланос, ціна якого стане не найприємнішим пунктом у списку ваших витрат, важливо знати які саме проблеми можуть призвести до його виходу з ладу та вміти вчасно їх знаходити та усувати:
Несправні підшипники. Внаслідок биття, що неминуче виникає при виході з ладу підшипників, поверхня розглянутої деталі отримуватиме невиправні пошкодження, що призводять до високого зносу.
Низька якість змащувальних матеріалів. Різного роду тверді включення, які також можуть потрапити у двигун і при несправному оливному фільтрі, можуть поступово виводити з ладу розподілвал на Ланос 1.5, ціна якого буде набагато вищою за регулярну заміну якісної оливи.
Відсутність оливи. Може виникнути при несправності насоса оливи.
Сальники, що зносилися. Приводять до витікання змащувальних матеріалів та загального погіршення роботи.