У системі запалення Опель Кадет використовується комутатор. Завданням якого є посилення імпульсу, що надходить від датчика який зчитує обертання розподільного валу, та подавати на високовольтну котушку запалювання. Датчик обертання встановлений у вигляді котушки в трамблері (індукційний датчик) або датчик Холла.
Що необхідно знати, для того, щоб купити комутатор на Опель Кадет
Залежно від об'єму двигуна та системи упорскування палива (карбюратор або інжектор), застосовувався різний модуль:
На Opel Kadet 1.3 з карбюраторним двигуном стояло два варіанти системи запалювання:
з вакуумником випередження запалення, в якій використовувався комутатор на чотири ніжки (дві з одного боку, дві з іншого або 2+2);
без вакуумника, у цьому варіанті використовувався комутатор на шість ніжок (три з одного боку, три з іншого або 3+3). На Опель Кадет 1.3 замість комутатора 3+3 можна поставити 3+4, в цьому випадку внутрішній контакт з того боку де їх чотири не підключається. Ця ніжка задіяна на автомобілях із тахометром.
На Opel Kadet 1.3 та 1.6 (C16NZ) інжектор, застосовувався комутатор на сім ніжок (три з одного боку та чотири з іншого, 3+4). На трамблерах без вакуумника 3+3 з вакуумником-3+4.
Комутатор на Опель Кадет 1.6 SH, це карбюраторний мотор, застосовувався досить часто на такій моделі як Ascona. Відмінна особливість цього модуля в кількості контактів, що дорівнює семи та розташування їх поспіль в одному роз'ємі.
Рекомендації.
За цією позицією рекомендуємо купувати не найдешевші варіанти виробників. Добре зарекомендувала себе фірма HUCO, Німеччина. Серед недорогих і в принципі непоганої якості належить MOBILETRON, Туреччина.
Ви повинні розуміти, що ціна залежить від якості. На ранньому етапі розвитку нашої крамниці ми завозили ще дешевші варіанти виконання, але практика показала, що це не виправдано. Не рекомендуємо перевіряти працездатність комутатора, наявністю іскри між корпусом автомобіля та контактами, це може призвести до перегріву і виходу з ладу цієї запчастини.
На тривалий термін та надійність комутатора впливає:
цілісність ізоляції проводки трамблера;
надійність сполучних контактів та роз'ємів;
працездатність високовольтних дротів;
чи не зношені контакти кришки розподільника та бігунка;
свічки;
наявність теплопровідного мастила (для кращого охолодження), між металевою частиною процесора та місцем кріплення.
Купити новий комутатор, це ще не все, перевірте решту складових мережі, якщо цього не зробити, найімовірніше, що ви в недовгому часі, повернетеся до цієї проблеми знову.