Возврат товара

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ

 

Ви маєте право на повернення придбаного у нас товару протягом 14-денного терміну з моменту його покупки, за умови збереження товарного вигляду: відсутності механічних пошкоджень, ознак установки автозапчастини, а також цілісності упаковки.

Якщо замовлена автозапчастина не підійшла, ви маєте право на обмін/повернення придбаного товару належної якості (справного):

  •                 у разі доставки товару службою «Нова пошта» - до 14 календарних днів з моменту відправлення;
  •                 у разі самовивозу з точки видачі/магазину або доставки нашою кур’єрською службою - до 14 календарних днів з моменту отримання товару.

 

Обов’язкові умови при обміні/поверненні:

  •                 товар не використовувався (без ознак установки) та в повній комплектації;
  •                 збережено товарний вигляд автозапчастини (в тому числі чиста і не пошкоджена упаковка);
  •                 наявний розрахунковий документ (товарний чек/квитанція/експрес-накладна тощо).

 

Перед встановленням нової деталі на автомобіль механік СТО зобов'язаний впевнитися в тому, що у нього саме та деталь, яка необхідна для даного автомобіля. Для цього необхідно візуально порівняти стару деталь, зняту з автомобіля, з новою, а також провести порівняння основних розмірів.

  • При запаяній прозорій упаковці необхідно, як мінімум, уважно візуально порівняти стару і нову деталь, не розкриваючи упаковку та при можливості також провести порівняння основних розмірів.
  • Комплекти в прозорій упаковці необхідно перевіряти на комплектність не розкриваючи упаковку, шляхом візуального порівняння зі старими комплектуючими.

 

ВАЖЛИВО! Прозора упаковка виконана прозорою безпосередньо для того, щоб механік СТО мав змогу перед розкриттям уважно оглянути деталь та/або комплект і переконатися в її ідентичності оригінальній деталі, знятої з автомобіля та правильній комплектності!

 

НЕ приймаються претензії щодо:

  •                 Некомплектності після відкриття запаяної прозорої упаковки!
  •                 Невідповідності нової деталі в запаяній прозорій упаковці, у випадках коли можна було провести порівняння зі старою деталлю!
  •                 Невідповідності нової деталі, після спроби монтажу, у випадках коли можливо було зняти розміри основних частин деталі і візуально порівняти нову деталь зі старою деталлю, тим самим визначити невідповідність!

 

Для обміну/повернення товару необхідно:

  1. Зв’язатися за телефонами (098) 169 06 06, (050) 307 00 92 і повідомити про ваше бажання обміняти/повернути товар.
  2. Написати заяву на повернення грошових коштів (у разі повернення товару) (бланк).
  3.  Звернутись до однієї з точок видачі (магазину) в місті Дніпрі (відправити службою доставки «Нова пошта» на відділення № 26 у місті Дніпрі (до 30 кг) або на відділення № 6 у місті Дніпрі (більше 30 кг), вказавши отримувачем ТОВ ВЦЄ, тел. (066) 619 05 32 та надати:
  •                 товар, що підлягає обміну/поверненню;
  •                 товарний чек або квитанцію/експрес-накладну про оплату у відділенні служби доставки, що підтверджує факт придбання товару в нашому магазині;
  •                 письмову заяву на повернення грошових коштів (у разі повернення товару).

 

УВАГА! Перед відправленням, будь ласка, ні в якому разі не наклеюйте на упаковку скотч або інші наклейки/наліпки, а також не робіть надписи і попередьте про цю заборону співробітника служби доставки!

      4. Після відправлення товару на обмін/повернення зателефонуйте за телефоном (066) 619 05 32 та повідомте менеджеру номер ТТН.

Повернення грошових коштів за товар належної якості (справний):

Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцю в день повернення товару після його огляду та підтвердження збереження товарного вигляду, цілісності та комплектності, але не пізніше ніж протягом семи днів з моменту отримання товару, письмової заяви та товарного чеку/квитанції/експрес-накладної, що підтверджує факт придбання товару у нашому магазині.

 

ВАЖЛИВО! Повернення грошових коштів здійснюється протягом 7 днів тим самим способом, яким здійснювалась оплата: готівкою або банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити.

Гроші зараховуються банківським переказом на реквізити, зазначені в заяві, відповідно до умов обслуговування вашого банку і за вирахуванням комісії за переклад, якщо така є.

Для уточнення інформації щодо процедури обміну/повернення товару звертайтесь за телефонами (098) 169 06 06, (050) 307 00 92.

 

ГАРАНТІЯ

 

Гарантія на всі автозапчастини, придбані в нашому магазині, становить 6 місяців. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, або фальсифікації товару, підтверджених  висновком експертизи*, Ви маєте право на:

  • розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми або
  • заміну товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця, товар.

* Підтверджених висновком експертизи – акт дефектації (рекламації), виданий співробітником станції технічного обслуговування автотранспортних засобів, на якій здійснювалась установка та перевірка автозапчастини, або висновок незалежної експертизи, виданий сертифікованим експертом.

Для гарантійного обслуговування товару необхідно:

  1. Зв’язатися за телефонами (098) 169 06 06, (050) 307 00 92 і повідомити про гарантійний випадок.
  2. Звернутись до однієї з точок видачі/магазину в місті Дніпрі (відправити службою доставки «Нова пошта» на відділення № 26 у місті Дніпрі (до 30 кг) або на відділення № 6 у місті Дніпрі (більше 30 кг), вказавши отримувачем ТОВ ВЦЄ тел. (066) 619 05 32 та надати:
  • автозапчастину, що потребує гарантійного обслуговування;
  • Заповнити квитанцію на гарантійній ремонт
  • акт виконаних робіт (заказ-наряд) СТО по монтажу запчастини (бланк);
  • акт дефектації (рекламації) СТО або висновок незалежної експертизи (бланк);
  • товарний чек або квитанцію/експрес-накладну про оплату у відділенні служби доставки, що підтверджує факт придбання товару в нашому магазині.
  •  *для деталей електрогрупи: висновок СТО щодо справності електросистеми автомобіля та результати комп’ютерної діагностики з кодом помилки (фото/скан-копія показників);
  •  *для деталей ходової або рульової групи: рекомендуємо перед демонтажем - зробити фото запчастини і відправити його на email - opeldnepr@gmail.com, вказавши номер замовлення в темі листа.

 

УВАГА! Без надання документів від станції технічного обслуговування автотранспортних засобів установка запчастини на автомобіль прирівнюється до такої, що здійснена покупцем самостійно.

Після отримання повного пакету документів від покупця магазин надсилає відповідний запит (рекламацію) виробнику/постачальнику, термін розгляду якого становить від 14 до 30 календарних днів.

За результатами розгляду запиту (рекламації) виробником/постачальником:

  •  у разі, якщо при проведенні експертизи наявність браку/недоліків або фальсифікацію товару НЕ підтверджено – магазин повертає товар покупцю;
  • у разі, якщо при проведенні експертизи буде встановлено наявність браку/недоліків або фальсифікацію товару – магазин або повертає грошові кошти за товар, або здійснює заміну товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця, товар (за вибором покупця).

Вартість пересилання автозапчастини службою доставки, зняття/установки деталі, ремонт автомобіля НЕ компенсуються.

В гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено у наступних випадках:

закінчення гарантійного терміну;

  • відсутності підтвердження використання спеціального інструменту там, де для монтажу необхідно його використання і без використання цього інструменту існує реальна можливість пошкодити деталі або зробити монтаж невірно. Підтвердженням використання спеціального інструменту може послужити фото реального інструменту, що використовується на автосервісі.
  • невикористання всіх деталей з комплекту при монтажі.
  • надання запчастини для розглядання рекламаційного випадку не в комплектності продажу.
  • неправильний монтаж, що призвів до виходу з ладу деталі або агрегату.
  • неправильний підбір деталей на конкретний автомобіль.
  •  наявності перегріву, впливу хімічних речовин або механічних пошкоджень, які з’явились внаслідок некоректного монтажу або внаслідок некоректній експлуатації.
  • за наявності спроб самостійно полагодити виріб або розбирання виробу, який був зібраний виробником.
  •  деталь або агрегат встановлено без перевірки справності всіх суміжних деталей та агрегатів, які впливають на їх роботу.
  • у разі, коли пошкодження виробу виникло внаслідок роботи з суміжними деталями, агрегатами або рідинами, які не передбачені заводом виробником.
  • якщо деталі використовувалися у важких умовах (наприклад, спортивні змагання, тощо).
  • у разі, якщо деталь або агрегат вийшли з ладу або не видають необхідні технічні характеристики через використання їх на автомобілі, конструкція або налаштування якого були змінені та не відповідають конфігурації та технічнім характеристикам, які були закладені заводом виробником.
  • якщо деталь або агрегат було встановлено без заміни суміжних деталей та/або технічних рідин там, де цього вимагає виробник.
  • коли встановлення деталі проводилось не на автосервісі, а власними силами автовласника.
  •  у разі, якщо покупець не надав увесь перелік необхідних документів та інформації, необхідних для здійснення гарантійного обслуговування.

 

Повернення грошових коштів за товар неналежної якості (несправний).

За умови підтвердження наявності браку/недоліків або фальсифікації товару висновком експертизи, проведеної виробником/постачальником, покупець надає до однієї з точок видачі/магазину в місті Дніпрі (або надсилає службою доставки «Нова пошта» на відділення № 26 у місті Дніпрі, вказавши отримувачем ТОВ ВЦЄ тел. (066) 619 05 32 письмову заяву на повернення грошових коштів (бланк).

 

ВАЖЛИВО! Повернення грошових коштів здійснюється протягом 7 днів тим самим способом, яким здійснювалась оплата: готівкою або банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити.

 

Гроші зараховуються банківським переказом на реквізити, зазначені в заяві, відповідно до умов обслуговування вашого банку і за вирахуванням комісії за переклад, якщо така є.

Для уточнення інформації щодо процедури гарантійного обслуговування звертайтесь за телефонами (098) 169 06 06, (050) 307 00 92.

  

   Правила повернення товару, придбаного за безготівковим розрахунком

 

Увага, дуже ВАЖЛИВО! З 13.01.20 діють нові рахунки в форматі IBAN, якщо рахунок зазначений не в цьому форматі - Банк не зможе повернути кошти Вам на картку. Для того щоб не було проблем уточнюйте IBAN у свого оператора. IBAN - це номер вашого рахунку  який починаеься на UA та мiстить 27 цифр! Якщо у Вас картка Приватбанку вказувати IBAN не обов'язково. При отриманні коректно заповненої заяви, повернення відбувається в термін до 14 днів. Заява на другому бланку. 

Повернення грошових коштів покупцю здійснюється при пред'явленні:

  1. товару зі збереженими фізичними властивостями, ярликами, не знаходився в користуванні, в непошкодженій упаковці;
  2. гарантійного талона (при наявності);
  3. документа, що підтверджує особу (паспорт, посвідчення водія);
  4. товарного або пробитого на касі чека або іншого документа, здатного підтвердити придбання товару в конкретному місці і повну його оплату;
  5. заяви на повернення сплачених коштів. (завантажити заяву

*Якщо з якоїсь причини разом з поворотним товаром не буде оригінальної заяви, то покупець відправляє заяву додатково, при цьому покриває витрати за доставку заяви.

 

Розгляд рекламації

 

Рекламація не розглядається за такими позиціями: реле-регулятори генератора, діодні мости генератора, діоди, втягуючі реле стартера, котушки запалювання, комутатори системи запалювання, датчики, паливні насоси, свічки запалювання, модулі і клапани EGR.

  1. Погодити рекламацію з менеджером з продажу VCE.COM.UA.
  2. Завантажити формуляр рекламації, роздрукувати та заповнити.
  3. Для розгляду рекламаційного випадку необхідно надати наступні документи:
    • Акт рекламації з печаткою організації, яка здійснювала монтаж установки;
    • Формуляр рекламації (скачати на сайті і заповнити);
    • Оригінал або копія замовлення-наряду, що підтверджує установку рекламаційної  запасної частини на сертифікованій станції технічного обслуговування.,
  4.  Інформація про відправку обов’язково повідомити менеджеру з продажу VCE.COM.UA.
  5. Відправка товару для розгляду рекламації здійснюється тільки за рахунок клієнта.

                                                                               

Важливо!

 

  1. Недотримання перерахованих вище умов тягне за собою відмову в поверненні або в рекламації.
  2. Менеджер має право вимагати у клієнта інші супутні документи для з'ясування причини виникнення повернення або рекламації.

 

Також читайте: Положения о гарантии

Уважаемые клиенты

Если у Вас есть предложения или замечания, а так же жалобы, которые касаются работы нашего магазина или наших сотрудников Вы можете высказать их Руководителю отдела продаж.

Связаться с руководителем можно по телефону: 093-170-72-07 

Время приема звонков Пн-Пт с 9:00 до 18:00